Red Bull Tampereen Kannen areenan kumppaniksi
Red Bull Tampereen Kannen areenan kumppaniksi
Red Bull on Tampereen Kannen areenan virallinen energiajuomakumppani. Yhteistyösopimus käsittää energiajuomamyynnin lisäksi myös markkinoinnillista yhteistyötä. Sopimuksen myötä Red Bullin juomat tulevat myyntiin kaikkiin areenan myyntipisteisiin ja sopimus kattaa kaikki areenalla pidetyt tapahtumat. Areenan käyttöaste tulee heti olemaan korkea, sillä tamperelaiset jääkiekkojoukkueet Ilves ja Tappara pelaavat kotiotteluita areenalla liigakaudella 2021-2022. Lisäksi areena toimii vuoden 2022 jääkiekon MM-kisojen päänäyttämönä.
”Sopimus Tampereen Kannen areenan kanssa on meille merkittävä. Panostuksemme paikalliseen jääkiekkoon avattiin viime vuonna Red Bull Läpimurto -konseptin kanssa ja areenayhteistyön myötä olemme jatkossa mukana myös entistä vahvemmin itse ottelutapahtumissa”, kertoo Red Bullin toimitusjohtaja Petteri Parta.
Tampereen Kannen areenalla nautitaan myös laajasta, kansainvälisestä kulttuuri- ja musiikkitarjonnasta elämyksellisten tapahtumien ja monipuolisten artistien muodossa.
”Urheilumaailman lisäksi olemme vahvasti myös tukemassa paikallista kulttuuria yhdessä Suomen suurimpien festivaalien ja artistien kanssa. Tampereen Kannen areenan 15 000 tapahtumavieraan kapasiteetti tarjoaa loistavat puitteet viedä tapahtumaelämykset uudelle tasolle,” jatkaa Parta.
”Olemme erittäin ylpeitä ja iloisia kumppanuudesta Red Bullin kanssa. Red Bull tuo hienon lisävahvistuksen areenan kumppaniverkostoon markkinoinnin, tapahtumien ja elämyksellisyyden näkökulmasta sekä Suomessa että kansainvälisellä tasolla”, Tampereen Kannen areenan kumppanuuksista vastaava Mika Sulin Starsquad Oy:stä sanoo.
Red Bull
Dietrich Mateschitz perusti Red Bullin 1980-luvun puolivälissä Kaukoidän toiminnallisten juomien innoittamana. Hän loi Red Bull energiajuoman reseptin ja kehitti Red Bullin ainutlaatuisen markkinointikonseptin. Vuonna 1987, 1. huhtikuuta, Red Bull energiajuoma tuli ensi kerran myyntiin kotimarkkinoillaan Itävallassa. Kyseessä ei ollut ainoastaan täysin uuden tuotteen tulo markkinoille, vaan myös aivan uuden tuotekategorian synty. Tänä päivänä Red Bull on saatavilla yli 171 maassa, ja tähän mennessä on nautittu noin 75 miljardia tölkkiä Red Bullia.
Kuva: Jacobo Medrano, Red Bull Content Pool