Etusivu / Ajankohtaista / Huomisen areenakokemus rakentuu digitaalisista palveluista

Huomisen areenakokemus rakentuu digitaalisista palveluista

Tervehdys! Nimeni on Jussi Maaniitty ja hyppäsin mukaan UROS LIVE -areenan ydintiimiin loppuvuodesta kehittämään areenan digitaalista liiketoimintaa ja rakentamaan aivan uudenlaista asiakaskokemusta. Areena on täysin uniikki kohde monessa mielessä, paitsi sijaintinsa puolesta, myös siinä, että palveluita pystytään tarjoamaan kaikkina päivinä ympäri vuoden. Tämä tarjoaa meille paljon mahdollisuuksia ja asettaa oman rimamme korkealle. Digitaaliset palvelut rakennetaan tukemaan kaikkea areenalla tapahtuvaa toimintaa.

Koronavuoden aikana tehty digiloikka kertoo siitä, että tarvitsemme yhä vaativampia ja toimivampia sähköisiä palveluita ja sovelluksia. Tähän huutoon me haluamme UROS LIVE -areenalla vastata. Tulemme tarjoamaan areenan tuleville asiakkaille huippumodernit täysin digitaaliset palvelut, jotka kattavat asiakaskokemuksen kotisohvalta areenalle. Palvelumme tuovat asiakkaat areenalle, mahdollistavat areenalla liikkumisen, vahvistavat kaupankäyntiä areenalla ja luovat uusia markkinoinnin mahdollisuuksia. UROS LIVE -areenalla digitaalisuus on mukana parantamassa asiakaskokemusta niin helppouden, nopeuden kuin palvelunkin näkökulmista.

Kiinnostava mahdollisuus omassa työssäni on se, että areenan nimikumppani on juurikin UROS, joka on teknologinen suunnannäyttäjä globaalilla mittakaavalla. Heidän kanssaan tekeillä olevasta UROS LIVE -areenan ekosysteemiratkaisusta tulee ennennäkemätön ja korkeatasoisin, mitä olen itse koskaan nähnyt. Maltan tuskin odottaa, että pääsemme esittelemään ratkaisua tarkemmin. Ekosysteemin rinnalla rakennamme Areenan omaa  sovellusta, jossa mukana ovat areenan kumppanit omine digiratkaisuineen. Panostamme kaikki palvelumuotoiluun ja käytettävyyteen, koska tavoitteenamme on tehdä kuluttajalle areenasta ja elämyksistä mahdollisimman sujuvat, jonottomat ja saavutettavat. Kaikki palvelut yhdistyvät helppokäyttöisesti saman digitaalisen sateenvarjon alle. Kuinka mahtavaa onkaan tulla nauttimaan tapahtumasta areenalle, kun kaikki tarvittavat pääsyliput ja maksuvälineet ovat omassa puhelimessasi!

Digitaalisten palveluiden kehittäminen ei synny yhdessä yössä, eikä siitä koskaan tule täysin valmistakaan. Näen työn ennemminkin pitkänä matkana, jonka aikana kasvetaan ja kehitytään, otetaan opiksi ja ratkaistaan asioita kerta kerran jälkeen yhä paremmin. Ala itse kehittyy jatkuvasti ja me nimikumppanin kanssa olemme eturivissä mukana muuttamassa sitä.

Areenan ensimmäiset tapahtumat on nyt julkaistu ja lipunmyynti käynnissä. Tulevana keväänä jatkamme työtä paitsi areenan fyysisen, myös sähköisen palvelupuolen rakentamisessa. Vuoden päästä nautimme elämyksistä jo täyttä päätä, myös digitaalisessa ympäristössä. Kehitystyö jatkuu ja etenee.

Mukavaa kevättalven jatkoa kaikille,

Jussi Maaniitty
Digitaalisen liiketoiminnan päällikkö
UROS LIVE -areena