Etusivu / Ajankohtaista / UROS LIVE -areenan mainosnäyttöjen myynti Outshine Oy:lle

UROS LIVE -areenan mainosnäyttöjen myynti Outshine Oy:lle

Tampereen keskustaan rakentuva UROS LIVE -areena ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen, jonka myötä areenan mainosnäyttöjen mainosmyynnistä vastaa jatkossa Outshine. Uusi sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden tulevaan mainosmyyntiin. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo tuoreesta sopimuksesta:

”Sopimukseen kuuluu yli 200 digitaalista mainosnäyttöä, ja yhteistyön myötä Outshinen digiverkostosta tulee Tampereen vaikuttavin. Erityisesti kaksi julkisivun LED-jättinäyttöä tuovat mainostajille aivan uudenlaisia elämyksiä, sillä ne ovat kokonsa puolesta kaksi suurinta mainosnäyttöä Pohjoismaissa. Olen ylpeä siitä, että kotimainen Outshine valikoitui kumppaniksi monien vaihtoehtojen joukosta.”

UROS LIVE -areenan mainosnäyttöihin jo solmitut kumppanuussopimukset pysyvät voimassa. Jatkossa mainosmyynnistä vastaa Outshine, joka on UROS LIVE -areenan toimitusjohtaja Marko Hurmeen mukaan erinomainen kumppani tällä saralla:

”Outshine on vastuullinen kotimainen toimija, joka tuntee mainostajien tarpeet kuin omat taskunsa. Yrityksen asiakaslähtöinen toimintatapa ja kunnianhimoiset tavoitteet sopivat loistavasti yksiin myös UROS LIVE -areenan toimintaperiaatteiden kanssa.”

Mainosnäytöt sijaitsevat UROS LIVE -areenan sisä- ja ulkopuolella. Ulkona olevat näytöt on sijoiteltu niin, että ne tavoittavat hyvin laajasti ja pitkältä matkalta myös muut kuin areenalla käyvät ihmiset. Areenan sisätilat ovat auki myös tapahtumien ulkopuolella, sillä areenalle tulee laaja kattaus huipputason palveluita, kuten kasino, hotelli ja ravintolatoimintaa. Pääosin näytöt ovat mainoskäytössä, mutta ne palvelevat yhtä lailla areenan tapahtumia ja niiden avulla tuotetaan areenan kävijöille täysin uudenlaisia kansainvälisen tason elämyksiä. Kaksi suurinta näyttöä ovat kooltaan 200m2 ja 186m2 ja ne sijaitsevat ulkona areenan julkisivussa. Kauimpana areenasta sijaitsevat kaksi näyttöä, kooltaan 15m2 per kappale on jo asennettu käyttöön.

Sopimus astuu voimaan heti ja kaikki UROS LIVE -areenan näytöt käynnistyvät 1.12.2021. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.

Lisätietoja:

Marko Hurme
Toimitusjohtaja, UROS LIVE -areena
040 552 3823, marko.hurme@nokiaarena.fi

Jani Lepistö
Toimitusjohtaja, Outshine Oy
050 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, jonka toiminnan sydän on digitaalinen näyttöteknologia. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, joita voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa. Visiomme on olla maailman innovatiivisin ja asiakaskeskeisin ulkomainostoimija ja isoista digitaalisista mainosnäytöistä koostuva verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti 48 kaupungissa ympäri Suomea. 

UROS LIVE on ensimmäinen kaupungin ydinkeskustaan nouseva elämysareena Euroopassa. Areenan urheilu-, viihde- ja kongressitarjonnasta vastaavat Suomen johtavat toimijat. Hotellitoiminnasta vastaa Lapland Hotels ja ravintolatarjonnan takaa löytyvät muun muassa NoHo Partners, Hartwall, RedBull ja Anora. Viihteen lippulaivana toimii Veikkauksen kasino. Lisäksi Tapparan ja Ilveksen kotipelit muodostavat tärkeän osan tapahtumista. Lipunmyynnistä kaikkiin tapahtumiin vastaa Lippu.fi. Energiat areenalle toimittaa Tampereen Sähkölaitos ja turvallisuus- ja lukitusratkaisut Abloy. Areenan työvoimakumppani on Eezy ja tietoliikenneyhteydet toimittaa Elisa. RTK-Palvelu Oy vastaa areenan kiinteistöpalveluista ja jäänhoidosta. Hygieniaratkaisut areenalle toimittaa Tork. Areenan mainosnäyttöjen myynnistä vastaa Outshine Oy. UROS LIVE valmistuu joulukuussa 2021 ja areenalle mahtuu jopa yli 15.000 katsojaa. UROS LIVE -areenan omistavat LähiTapiola, OP, Ilmarinen, SRV sekä Tampereen Kaupunki.